sâmbătă, 11 decembrie 2010

azi 11 dec





Eu ieri seară am dormit prost efectul medicamentelor acum se vede. Şi aseară am adormit pe la 21 şi la 4.45 nu mai aveam somn ca de obicei cineva mă trezeşte de la constanţa de când vorbeam cu cozmin la orele 4 să fac sex cu el. Mam trezit am sunat la claudiu o dată şi am adormit ca să ştie că eu meditam la orele 5 la aşram lido şi nu îi deranjam pe ei cu somnul şi bărfele. Apoi pe la 7 cred că mam trezit iar şi am adormit iar şi de la 8,45 nu mai dorm că uite de ex. zugravu ieri la orele 18 pleca şi camera mea este neterminată şi de la orele 10 la 18 el a făcut ceva lipituri la mine în cameră şi în baie şi holul doar la zugrăvit şi iar cu casa vraişte până marţi şi roxana sună şi nu vorbeşte e ciudată rău şi asta mă nelinişteşte şi agită numi place am nevoie de linişte şi armonie şi de bani ca să mă vindec.
Şi zugravu ca şi o cocotă masculină mia spus să strâng eu mobila " a ie şi de strâns mobila?" şi am crezut că ia spus adi despre zugrăvit tot mia spus mie şi a lăsat aşa cu senzaţia că el ştie ce are de făcut ca şi cristela ma pus pe mine în cele din urmă să vorbesc cu şoferul iulian de maxi taxi de parcă eu eram cristela deja îşi crease un model ei nui mai păsa la început se agita apoi ma lăsat pe mine sămi rezolv problemele lor în fond.
Şi asta discuţie la telefon în mac donalds la romană că tot nui place lui popa valeriu fast foodul dar eu eram acolo la wc - au nişte wcuri mişto ăştia dar la pasj ieri era plin şi a trebuit să ocolesc pe la pânză şi nu mai aveau in arginitu pentru draperia mea pe care doresc să o pictez eu cu vopsea de pânză după modelul cu flori al covorului şi apoi am fost unde a fost şerif şi acum este altceva nu lea mers au dat faliment am auzit azi dimineaţă pentru că în somn ceva pentru că eu preţuri mari la chiriile mari cum spune agentul imobiliar de era cu doamna de zici că este george al lui lucreţia de la solovăstru reghin de nici unul din cei patru băieţi ai ei nui seamănă şi ionuţ cu george au firmă la braşov şi numi convine să vorbesc de ei.
Dar dacă este munca şi salariul meu aici atunci ...
a obosit calculatorul
Şi asta deja era prea mult pentru mine şi deci am renunţat septembrie 1 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu